header

header

16 januari 2012

Sömnlös i Borlänge.

Fattar verkligen inte vad det är för fel? Vet inte hur många nätter som jag sovit så himla uruselt trots att jag är supertrött och känner mig helt färdig. När jag går och lägger mig är både kropp och själ trötta och jag lyckas somna utan problem MEN så går det ett litet tag och sen vaknar jag och kollar på klockan. Detta upprepas x antal gånger varje natt och när klockan ringer och det är dags att stiga upp sover jag som bäst (och är aptrött och knappt tar mig upp). Kanske beror det på att det varit fullmåne ganska nyligen. Hur som helst hoppas jag det går över snarast!

Annars så har jag kommit in i en väldigt "kreativ" period. Som jag tidigare nämnt så har jag börjat måla en hel del och sen har jag även börjat med ett ännu hemligt "projekt". Vi får väl se hur länge det håller i sig och om det blir färdigt men jag har väldigt kul just nu och får utlopp för en massa som finns inom mig :).

Nu stundar Idrottsgalan och jag ska försöka slita mig från datorn och fila naglarna lite ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!