header

header

25 februari 2012

Grattis Pappa!

25:e februari och världens bästa pappas födelsedag! Eftersom mamma och pappa är här så har vi firat pappa/morfar/svärfar i dag! Naturligtvis vaknade födelsedagsbarnet med skönsång och paketöppning på sängen - precis som en födelsedag ska börja! Själva födelsedagsfikat blev inte förrän nu i eftermiddags men då blev det tårtor och saft!


Daimchokladtårta!

Förutom att fira pappa har vi hunnit med att titta på Tjejvasan där Susanne Nyström tog sin 5:e seger - imponerande! Sambon och jag har även hunnit med ett skidpass i Gyllbergen tillsammans - vårt första gemensamma skidpass den här säsongen. Det var nästan overkligt fint där uppe och gick nästan otäckt lätt. Det var precis vad jag behövde, äkta balsam för själen.

Vackra Gyllbergen!

Moi!

I kväll blir det att kolla på sista deltävlingen i Melodifestivalen och se vem som går vidare till final och andra chansen. Men innan det ska jag försöka få upp gardiner i Emmas rum. Dom andra åkte ner i går när jag (för andra gången på kort tid) möblerade om i hennes rum.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!