header

header

15 februari 2012

Ute på hal is....


Häromdagen kom sambon hem med nya skrillor till Emma. Hon hade ju fått ett par i julklapp förra året men med tanke på den takt hon växer i så var dom naturligtvis för små. I dag efter dagis var det dags att pröva dom nya rören och vi hade tur att var alldeles själva vid en rink med nyspolad is.

Även jag hade med mig mina gamla skridskor och jag ska väl erkänna att jag var rejält ringrostig men stod i alla fall på benen. Till en början var Emma skeptisk men vi tog det lugnt och i hennes takt. Det gick faktiskt bra för henne med tanke på att hon i princip aldrig åkt tidigare. Vi åkte lite tillsammans, tog en mellispaus och åkte lite till. Sen tyckte hon att det räckte och då for vi hemöver.

Hade tänkt träna i kväll men vet inte om jag inbillar mig eller så håller jag på att få ont i halsen :(. Antagligen är jag bara j-kligt trött men känner ändå att det är bäst att ta det säkra före det osäkra. I morgon blir det förhoppningsvis ett pass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!