header

header

3 februari 2012

Underbara fredag!

Fick sova 6 sammanhängande timmar i natt och oj vad det gjorde susen för både humör och ork! Hade planerat att träna i morse men när termometern visade -13 började jag tveka - tyckte det var aningens för kallt för löpning. Men det dåliga samvetet tog över och jag pälsade på mig och stack ut i skogen. Inga superspänstiga ben i dag heller men jag tog mig runt det jag förutsatt och körde tom några intervaller :-). Sen var det bara att duscha och byta om och dra med Emma ut i det underbara vädret. Vi var ute ett bra tag och lekte en massa lekar. När hon till sist ville gå in stannade jag ute ett tag till och njöt i solväggen av ljuset, den friska luften och fågelsången. Underbar stund måste jag säga!

Eftermiddagen har vi tillbringat inne. Mormor har fått läsa sig hes av diverse disneysagor och jag har, i dag igen, legat under en filt och läst i min bok (och även slumrat till en sväng).

I kväll bli det lugna puckar framför tv:n och det passar mig ypperligt. Nu ska jag bara hålla mina tummar för att sömnen i natt blir god och att morgondagen blir lika vacker som dagen i dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!