header

header

7 november 2012

Dom fyra p:na

Här hemma är det KAOS kan jag lova. Kläder överallt, skor lite här och där, väskor i långa rader, böcker i högar, sladdar tvärs över golvet. Liiite rörigt men vad gör väl det. Snart är det ordning och reda och allt ligger fint nerpackat i väskorna. Det är inte pesetas, prit och p-piller som ska med men väl passet (dom fyra p:na från Sällskapsresan).

Ja som ni säkert listat ut så ska jag ut och fara. I morgon smäller det och det är då jag och två kompisar, Bodil & Lena, ska åka på tjejhelg till Budapest!!!! Det ska bli så roligt och jag ser fram emot att få springa runt med kameran och fota (2 st är nedpackade), få vara bara Carina och få umgås med mina två fina vänner :). Inget särskilt är inplanerat utan vi har tänkt ta dagarna som dom kommer, shoppa, umgås, bada (Budapest är tydligen känt för sina bad), äta gott, träna lite - må gott helt enkelt.

Lite läsvärt måste naturligtvis packas ner.

Lite konstig kommer det nog att kännas att inte vara med sambon och Emma men det ska nog gå bra. Dom ska åka först en sväng till farmor och farfar och sen ner till kusinerna i Lund. Behöver jag ens nämna att Emma är i extas över att få åka till främst kusinerna och att få sova över. Oj, oj, oj vad hon har väntat på det :). En spännande helg att vänta för la familia!

Fin tavla jag fick av Emma.

Vet inte om jag kommer kunna kika in här under helgen - blir kanske liiite dyrt att surfa på mobilen. Vi får se. Annars kommer jag garanterat att visa upp en bildkavalkad när jag är hemma igen :).


Nu är det dags att ta tag i kaoset här hemma för snart är det semester!!!!

Önskar alla en riktigt bra onsdag och fortsättning på veckan!

9 kommentarer:

  1. Vad roligt att få åka på en tjejhelg sådär! Budapest är en riktigt fin stad så jag tror ni kommer att få det kanonbra! Må så gott och njut! Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska bli otroligt roligt - både att få komma i väg med fina vänner och att få fota - längtar!!!

      Må så gott du med! Kram Carina.

      Radera
  2. Svar
    1. Tack snälla du!

      Hoppas du får en bra helg! Kram Carina

      Radera
  3. Ha en underbar semester. Det låter ju underbart!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
  4. Önskar dig en underbar resa! Budapest är ju fantastiskt. Fota så mycket som möjligt och ät någon god bakelse åt mig ;)

    Kram!!
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Lotta!

      Kameran kommer nog gå varm och en och annan bakelse kommer nog slinka ner ;)

      Kram Carina

      Radera
  5. Vad härligt! Budapest är en underbar stad!

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!