header

header

14 november 2012

I dag är det segt.

Herreguuud! Vissa dagar går man bara runt som i ett töcken och orkar liksom inte vakna till. Precis så är det för mig i dag. Var trött när jag vaknade, var trött när jag jobbade och är trött nu när jag kommit hem. Kan till viss del bero på att det inte blivit ljust på "riktigt" i dag och att det nu, när klockan är tre, redan börjar skymma. Det kallas visst november tror jag minsann. Brukar inte ha problem med den här månaden men just i dag känns det lite tungt. Bra då att det ska bli finväder redan i morgon :).

När jag känner så här brukar jag antingen träna eller fixa med mina kort. Satt och kollade runt i datorn och hittade dessa som åtminstone jag tycker lyser upp en grå och trist dag.



Lite extra sol är ju aldrig fel!

Nu ska jag försöka ta mig i kragen och göra det andra som brukar ge energi - träna. Tror det blir ett styrkepass eventuellt följt av spinning. Vi får se. I kväll är det dags att packa för i morgon styr vi kosan mot Värmland!!!!! Yes, det stämmer - jag ska åka hem en sväng för i helgen vankas återträff med mina gamla klasskompisar från 9:an :). 

Trevlig onsdag!

4 kommentarer:

  1. Jag vet känner igen känslan! Har varit trött med, somnade som en stock igår!

    Dina bilder är så vackra. Verkligen fina att titta på och de lyser upp ;)

    Vad roligt med en tripp till Värmland och klasskompisträff!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas du är piggare i dag Lotta!

      Blir så glad över dina kommentarer om mina bilder, tack!

      Det ska bli så kul att åka hem och träffa gamla klasskompisar.

      Ha det så bra! Kram Carina

      Radera
  2. Som vanligt visar du fantastiska bilder Carina!

    Så skoj med klassträff, hoppas det blir riktigt skoj :).
    Ha det riktigt härligt i vackra Värmland! Kramar Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina kommentarer Jennifer. Blir glad :).

      Ja, klassträffen ser jag fram emot. 20 år sen vi gick ur 9:an - vart tog tiden vägen??

      Ha det bra du med! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!