header

header

15 november 2012

Världens bästa....

..... sambo. Det är precis det jag har. Än en gång har han visat hur otroligt generös och omtänksam han är.

I går kväll kom han hem med en ny systemkamera till mig!!!! En Nikon D7000!!! Han visste att jag hade börjat spara ihop till en ny systemkamera men tyckte alltså att
jag skulle få en redan nu. Lita på att jag blev glad. Så glad att jag nästan inte visste vart jag skulle ta vägen. I dag har jag haft vissa koncentrationssvårigheter på jobbet då jag bara ville vara hemma och pilla med min kamera :). Stort TACK M, du är den bäste, det hoppas jag du vet.

Min mamma har ju varit och hälsat på oss och i dag var det dags för Emma och mig att skjutsa tillbaka henne till Värmland. Vi ska stanna kvar tills på söndag då det är dags att styra kosan mot Dalarna igen. Men först ska här slappas, tränas, pillas med kameran, fotas och njutas. I morgon ska det bli ett besök hos frissan. Har inte bestämt ännu om jag ska gå tillbaka till det ljusa eller inte. Tur att jag jag natten på mig att fundera :).

Önskar alla en riktigt fin torsdag kväll!

8 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj, vilken snäll sambo du har!
    Ha en mysig helg i Värmland och hoppas du får kul på klassträffen!
    Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är onekligen snäll :).

      Tack - det ska bli så kul att träffa alla igen! Hoppas du oxå får en bra helg! Kram

      Radera
  2. Ja det var sannerligen en snäll sambo, men du är så värd den!
    Ha en jättebra helg, blir spännande att höra hur det blir med håret :). Kram Jennifer

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla Jennifer!

      Ha en riktigt bra helg du med! Inga stora förändringar med håret - du ska få se när vi träffas :)

      Kram Carina

      Radera
  3. wow, vilken present! SÅ omtänksamt!

    Njut av din nya fina kamera och helgen. Du kommer ha massor av fint att fota!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Väldigt omtänksamt och jag är sååå glad och tacksam! Hoppas hinna fota lite i helgen :)

      Önskar dig oxå en fin helg!

      Kram Carina

      Radera
  4. Carina, när du är hemma och har tid så väntar lite bloggkärlek till dig! Titta in hos mig så får du se.

    Kram och ha en fin helg!

    Lotta

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket Lotta!!!! Nu blev jag riktigt glad och min dag förgylldes ska du veta :).

    När jag kommer hem ska jag oxå dela ut lite bloggkärlek och besvara frågorna (har bara mobilen att blogga med och jag får inte riktigt till det men på söndag så.... :)

    Tack än en gång fina Lotta! Hoppas du går en riktigt bra helg!

    Stor kram Carina

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!