header

header

29 augusti 2014

Detta behövde jag.

Visst är det härligt att dagarna varierar så mycket. Speciellt som gårdagen var riktigt dålig. Då är det skönt när dagen som kommer efter är desto bättre. Precis så har dagen i dag varit. Desto bättre. Och jag tackar och tar emot. Detta behövde jag.

Efter lämning på skolan drog jag till skogs och tog en löprunda. Rensade huvudet rejält där ute i skogen och en stor säck lämnades kvar. Tänk att man kan må så bra av en stund i skogen. Härligt är det!! Hemma igen tänkte jag att jag borde städa men nej. Tog mig i kragen och struntade i det. Hamnade i fåtöljen med en bok i stället - betydligt bättre. Och sen blev det lite redigering också :).

 Här finner jag kraft och ro.



När godingen var hämtad efter skolan så hade ju mamman fått en ny fotoidé - dryg morsa, stackars barn. Men snäll som hon är så ställde hon upp och med enkla medel blev det fantastiskt fina bilder på mitt hjärta. Har inte hunnit med mer än lite redigering av dessa bilder men när detta är färdigt hoppas jag kunna visa åtminstone en bild.

I morgon är en ny dag med nya möjligheter och dessutom helg! Kan bli bra detta :).

Önskar er en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Underbart! Och jag vill jättegärna se bild på ditt hjärta. Kan tänka mig att du fick fantastiska bilder!

    Skönt och härligt att idag blev så mycket bättre. Ler när jag läser "dryg morsa, stackars barn" - så kände jag när jag hoppade ur bilden var femte minut nästan och fotade ;)

    KRAM och trevlig helg!

    xo

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!