header

header

27 oktober 2014

Höstlov!

Måndag och första dagen på höstlovet! Det där med att flytta klockan gör att jag vaknar otäckt tidigt. Så i morse vid 05.15 satt jag på spinningcykeln och trampade. Lite väl tidigt jag vet men det positiva i kråksången var att jag var färdigtränad redan 06.30 i morse :). 

Emma vaknade också tidigt och 8.10 satt vi i bilen redo för att åka till Värmland!! Resan gick super och vi kom fram lagom till lunchen - lyxigt!! 

En lugn dag har det varit. Har vilat och t.o.m. lagt mig ner och stängt ögonen en stund. Vi har varit till lekparken och undertecknad har visat sina färdigheter i klätterställningen :). Kanske inte lika smidig som förr men några av takterna sitter i. 


En lugn kväll väntar. Jag är helt slut och väntar bara på att få gå och sova. Vet inte vad morgondagen har att bjuda på men ett träningspass ute lär det i alla fall bli. 

Trevlig kväll!

1 kommentar:

Tack för du lämnar några ord hos mig!