header

header

19 oktober 2014

Slut som artist.

Bära ut. Måla. Låta det torka. Måla igen. Fixa saker. Måla en sista gång. Tapetsera. Städa. Bära in. Plocka in mer saker. Röja undan. Fixa mer saker. Rama in. Piffa det sista. Ja, så har det sett ut de senaste tre dagarna. Men nu är Emmas rum färdigt - bara en sänggavel som ska upp och några kuddfodral som ska sys. Men det tar vi i morgon. Nu är jag trött och slut som artist.

Men hennes reaktion när hon fick se tapeterna på väggarna. Oslagbar kan jag lova. Hon hoppade upp och ner och skrek rakt ut. Så himla nöjd. Och så otroligt roligt att se. När man får en sådan belöning - ja då är det värt allt slit <3.

Mobilbild på lampor Emma valt själv. 

Den här helgen har gått i ett huj och det har inte blivit mycket dötid precis. Men jag gillar det. När jag känner att jag har energi och lust att få saker och ting gjorda. Men veckan som kommer då ska det fokuseras på träning och lite lugna stunder (hoppas jag).

Önskar alla en bra kväll!

2 kommentarer:

  1. Å, jag som inte hunnit titta in här som jag brukar….och saknar det! Tänkt på dig!

    Vad fint ni fixat och underbart att få nytt i sitt rum. Minns hur spännande jag tyckte det var att tex byta tapet eller få en ny lampa.

    Njuter av dina bilder från i veckan. Hösten är en favorit hos mig….det är säkert ingen nyhet men jag inser det ännu mer när jag ser dina vackra bilder.

    Helgen har verkligen gått i ett huj här med och fokus på mer träning står högt på min lista.

    Ha en fin vecka som jag hoppas innehåller lugna stunder också!

    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du fortsätter kika in Lotta. Blir alltid lika glad över dina rara ord.

      Ja, Emma är så nöjd med sitt rum och jag minns liksom du hur roligt det var när man fick något nytt till rummet.

      Håller helt med dig att hösten är en favoritårstid - vackra höstdagar är oslagbara. I dag visar den sig dock inte från sin bästa sida här. Men det är som det är :).

      Hoppas du också hinner få några lugna stunder veckan som kommer.

      Sköt om dig!
      KRAM

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!