header

header

30 oktober 2014

Rejält bortskämd & bilder från värmlandsskogarna.

Hemma igen från alldeles underbara dagar i Värmland hos mor och far. Hade kunnat stanna betydligt längre men väderprognosen visar minusgrader framöver. I kombination med sommardäck på bilen valde jag att åka idag när temperaturen fortfarande låg över plusstrecket. Kändes onödigt att chansa.

Vi har som sagt haft det fantastiskt bra och blivit rejält bortskämda både Emma och jag. Har förutom supergod mat och otrolig service fått ett par superfina vandringskängor!! Så nu kan jag bege mig ut i skog och mark utan att bli blöt om fötterna eller få skavsår :). Och sen i dag när Emma var och rotade bland mormors smycken så fick även jag väldigt fina saker. Mest glad blev jag över en otroligt fin ring som jag har suktat efter i många, långa år. Lite för stor är den men det går ju att fixa. Tusen, tusen TACK mamma och pappa! Ni är helt enkelt de bästa <3.

Den här drömringen är nu min :)!!!!!!!

Hemma som sagt och då hamnade jag framför stora datorn. Oj så det har kliat i fingrarna efter att få sätta tänderna i de bilder jag tagit där i hemma Värmland. Hade ju med mig min MacBook men det blir inte samma sak som att sitta och arbeta vid en stor skärm - så bilderna fick helt enkelt vänta. Tills nu i kväll :).

Har fotat klart alla bilder jag behöver till en, än så länge hemlig, sak jag håller på med. Och sen blev det naturbilder som fotades. Älskar ljuset som är ute nu på hösten. Inte lika starkt som sommarljuset utan helt enkelt superfint. Och sen i kombination med skogen - oj, oj, oj - det går fotohjärnan i gång på ;). Jag testade även en sak/teknik som jag funderat på ett tag men de bilderna får vänta. Dem bjuder jag på en annan dag.

I dag blir det bilder från värmlandsskogarna:



Vet inte om det bara är jag? Är det någon mer som ser något riktigt "scary" i den här "träsk-bilden"??






Ska nu försöka slita mig från datorn och vara lite social med familjen.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!