header

header

14 januari 2016

Att börja hitta tillbaka.

Äntligen torsdag säger jag bara. Den här veckan har rusat fram i ett obarmhärtigt tempo och det börjar kännas nu. Det har absolut inte varit några problem utan allt har gått bra men själva tempot har varit lite väl påfrestande. Men nu så är det lediga dagar till det drar igång igen på måndag.

Rejält kallt har det varit ute men det hindrade mig inte från att ta en skidtur på lunchen även i dag. Måste väl erkänna att det mest var huvudet som ville ut och det är jag glad för. Oj, vad fint det var ute i skogen. Aningens kärvt i spåret men det blev ju bra träning för benen :).


När det gäller mitt fotande, som jag brunnit så passionerat för under några år, så har det gått lite på sparlåga de senaste månaderna. Men i julas hände något. Inspirationen och idéerna började komma tillbaka och nu kan jag inte vänta till det blir varmare och jag kan få ta den där bilden som ständigt följer mig just nu (skulle gärna ta den nu i vinter men jag tror ingen vill ställa upp och ev. få en förkylning med på köpet). Så det får vänta helt enkelt.

Men om man inte kan fota kan man ju alltid arbeta med de bilder som ligger oredigerade i datorn. Det är tyvärr inte så ofta som tiden till detta finns men i dag så. Efter att jag och junior spelat kort så lyckades jag sno åt mig lite tid och det blev några bilder som redigerades. Håller på med några (än så länge hemliga) projekt och det var mest bilder till dessa jag hann med. Det känns verkligen roligt att börja hitta tillbaka :).

"The lonely one"

Nu ska här tas vara på tiden med den goaste tjejen innan det är dags för henne att sova.

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!