header

header

21 januari 2016

F E E L I N G H A P P Y

Vissa dagar kommer det bara över en. Hux flux, bara så där. En känsla av att bara vara så himla glad över att få leva. Och jag måste säga att det är en ganska behaglig känsla :).

Exakt detta var vad som hände mig ute i skidspåret i dag. Åkte runt i solen, backe upp och backe ner, stakade på och sen när jag kom ut på en myr bara slog det mig: tänk vilken oerhörd tur jag har som får uppleva allt detta. Att jag får vara med och se allt det vackra naturen har att erbjuda. Att jag får vara en del av den. Och just där och då bara kände jag mig så oerhört glad och tacksam över att jag får vara med här i världen. En klok insikt som man kanske borde anamma lite oftare.....

Hade gärna tagit en sväng med kameran men det fanns det inte riktigt tid för i dag. Men då är det bra att man har massa oredigerade bilder att ta till :). Har fortfarande inte redigerat färdigt bilderna från fotokursen i somras så det passade ju fint att sätta tänderna i några av dem.

Den här ladugården som vi var och fotade i skulle jag mer än gärna återvända till. Ljuset och miljön var helt magiskt och jag fick med mig många bilder jag tycker mycket om därifrån. Så dagens bilder blir helt enkelt därifrån.


Foto: jag, Modell: Marion Rosendahl

Nu ska här filuras lite på vad jag ska köpa till mig själv i födelsedagspresent när det beger sig. Har sparat en del under året som gått så vi får se vad det blir. Väljer mellan två saker just nu.....

Ha det bra!
Kram Carina.

1 kommentar:

Tack för du lämnar några ord hos mig!