header

header

6 januari 2016

Trettondagen.

Rejält kylslaget när vi vaknade i morse men det hindrade oss inte för att tillbringa dagen ute. Jag tog mig upp till skidstadion och drog ut på ett klassiskt pass. Och än en gång fick jag uppleva magi ute i naturen. Soluppgång bland snötyngda granar - bland det vackraste man kan uppleva enligt mig. Men till slut frös jag så mycket att jag fick ge upp och åka hem. Men många fina minnen fick jag med mig där ute i skogen.

När jag kom hem var det bara att svida om och följa med till slalombacken där resten av sällskapet åkte. Jag nöjde mig dock med att titta på den här gången. Det där med slalom är inte min grej, så är det bara. Men det var roligt att se vilka framsteg barnen gjorde under dessa dagar.

En fin trettondag fick vi i fjällen men kylan gjorde att vi beslöt oss för att åka hem lite tidigare. Detta då det ska bli ännu kallare i morgon och vi inte visste om det skulle gå att åka skidor plus att vi har en liten kanin här hemma.





Nu ska här eldas i kaminen så det blir varmt här hemma.

Hoppas ni har det bra i kylan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!