header

header

11 januari 2016

Cirkus-vardag.

Nu kan man verkligen säga att vi fått vinter. Herrejösses vad det har snöat i dag. Fick t.o.m. baxa fram en stege och klättra upp och borsta bort snö från parabolen så vi skulle kunna se på tv. Då har det kommit en del snö. Vet inte hur många gånger jag varit ute och skottat i dag - bra vardagsmotion. 

Och det är inte bara jag som njutit av all snö som fallit. I kväll var barnen ute hela kvällen och lekte i snön. Som det ska vara och så mycket bättre än att sitta framför tv:n eller med paddan. 


Då var cirkus-vardag i gång igen. Trodde jag skulle tycka det var jobbigt men det har gått väldigt smidigt hela dagen. Det är väl bara den vanliga känslan av att inte räcka till ordentligt som ligger och gnager. Vill ju vara närvarande för Emma så klart och hinna med kaninen, samtidigt som allt annat ska skötas och jag själv har en massa saker jag vill göra. Tänk om dygnet kunde ha 48 timmar. Undrar om man skulle hinna med allt man vill göra då?? (troligen inte ;) ).

Dags att ladda för en ny dag i morgon.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!