header

header

7 januari 2016

Kylslaget & fotosugen.

Det verkar onekligen som kylan kommit för att stanna. Åtminstone i några dagar till. Otroligt vackert ute men ändå lite synd att det ska vara så pass kallt. Man vill ju inte gärna vara ute särskilt länge när det är så kallt. Men jag ska inte klaga. Nu är det ju i alla fall vinter ute :).

Hela förmiddagen har gått åt till något så roligt som att tvätta. Förstår inte hur det kan bli så himla mycket tvätt när man bara är borta några dagar. Men då får man vara tacksam att man har en tvättmaskin.

En sak som slog mig under en av mina skidturer i fjällen var att jag skulle vilja åka ut och fota i fjällen. Inte träna utan ta skidorna och kameran i en ryggsäck och bara ge mig ut i naturen och fota allt det fina. Hmm, kanske dags att planera in en sådan resa.....

Fotosuget var kvar när jag kom hem så jag tog med mig storkameran, pälsade på mig och gick en kort sväng häromkring. Ljuset på vintern är så där härligt magiskt och då vill man ju passa på.






Ha det bra!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!