header

header

2 januari 2016

Sköna dagar.

Ja här fortsätter ledigheten och vilken dag det är, ja det har man ingen aning om. Visst är det skönt när man slappnar av så pass mycket så man inte vet om det är vardag eller helg.

Vet inte direkt vad vi gör om dagarna men dom går i alla fall :). Tour de Ski har ju börjat så jag får väl erkänna att det blir en och annan timme i tv-soffan. Men det är ganska skönt att slappna av och ta det lugnt. Sticka lite och mysa i raggsockorna. Och har man tränat känns det mer ok att slappa än om man låtit bli (detta gäller mig personligen och jag har absolut ingen åsikt om någon väljer att göra något annat).


Lördag i dag och många fria dagar kvar av den här julledigheten. Yes, hela nästa vecka är vi lediga och det känns väldigt bra måste jag säga. Men först ska den här helgen passera.

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!