header

header

3 april 2016

En söndag ute.

Härliga plusgrader och givetvis måste man ju tillbringa dagen utomhus. Fortfarande förkyld eller är det mest allergi nu? Vet ärligt talat inte. Halsontet är borta men jag är trött, nyser, näsan rinner och ögonen kliar. Ja det är väl som det är mest om vårarna.

Tog det lugnt i morse och läste faktiskt i min bok - härlig start på dagen! Sen blev det en promenad med en podd i lurarna. När jag kom hem hade jag absolut ingen lust att gå in så jag gick lös med krattan och kvasten här ute. Liten kanin ville ju så klart ut och hoppa och det fick han givetvis. Grymt glad var han i dag och det blev många varv runt huset. Fortsatte sen att vara ute ända tills kvällen. Vad jag gjorde vet jag egentligen inte men tiden gick ändå :).

Längtar tills dessa börjar komma upp ur jorden.

I morgon är det vardag igen och påsken 2016 är definitivt slut. Motigt måste jag erkänna men det är bara att gilla läget och vara tacksam över att man får uppleva vardagen också.

Nu lockar mera läsning i boken jag håller på med.

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!