header

header

1 april 2016

En härlig vårdag!

Vilken dag vi haft! Hembygden har verkligen visat sig från sin allra bästa sida. Strålande sol, klarblå himmel och givetvis har vi spenderat många timmar utomhus :).

Vaknade tyvärr i natt med ont i halsen så den planerade träningen i dag fick jag lov att ställa in :(. Men en promenad med mamma och hennes "gäng" blev det i alla fall. Roligt att få prata med människor man inte träffar så ofta. Gjorde även en liten avstickare till "min" skog. Tyvärr har skogsmaskinerna börjat härja och avverka där så det gäller nog att ta varje tillfälle i akt - vem vet hur det ser ut nästa gång man kommer hem??

Halsen gjorde att det blev en lugn dag här hemma. Hittade en riktig bildskatt i en byrålåda som jag helt hade glömt av  - gamla svartvita bilder från länge sen. Är så glad att jag sparat dom. Jag hann även med årets första solstolssittning på mamma och pappas uteplats. Invirad i en filt och dunjackan på satt jag där med min bok och njöt. Vårdagar när dom är som bäst helt enkelt!


Skulle gärna bo så här...... 

..... med utsikt över åkrarna. 



Favoritskogen! 

Två små kompisar ❤︎


 Lyxtid!

Nu en kväll med Let´s Dance!

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!