header

header

20 april 2016

Fick lov att ta en paus.

Vissa dagar är humöret inte på topp. Det bara är så utan att man vet varför. Det började ju så bra i morse men efter krångel på jobbet, en vurpa under löpturen och att rörmokaren inte dök upp och inte ens orkade höra av sig - då vände visst allt och efter det blev det inte så bra. Det blev lite mycket kan man säga.

Så när jag stod och strök kläder här i kväll bara bubblade det inom mig och jag fick helt enkelt lov att ta en paus. Tog med mig kameran ner till älven och efter att ha letat motiv genom gluggen och en kort stund för mig själv - ja då kändes det genast mycket bättre.

En paus med kameran som sällskap var vad som behövdes för att rädda denna dag :).









Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!