header

header

5 april 2016

Fastnade visst....

När man är sjuk och på bättringsvägen. När man egentligen vill träna för att den där välbekanta rastlösheten börjar komma krypande. När man inser att man absolut inte ska träna eller göra någon annan fysisk ansträngning. Då är det tur att man har en kamera och en dotter som vill offra 5 minuter på mamman :).

Ovanstående är väl statusen på undertecknad för tillfället. Jag är absolut inte på några villkor i form för att träna (även om huvudet vill något annat) och då måste man ju göra något annat i stället. Skulle ha strukit tvätt i eftermiddag men det ville jag då rakt inte. Nej, då var det ju betydligt roligare att ta fram kameran, bygga ihop en provisorisk studio i sovrummet och ta några bilder på junior.

Och den ungen, ja hon kan som ingen annan leverera bilder som får mig att tappa andan. Hon vet precis vad jag vill ha och går direkt genom kameran. Jag skulle som sagt ha strukit kläder men jag fastnade i visst med redigeringen i stället :).

Visar bara en liten tjuvkik på en av alla fina bilder vi tog. Älskar porträtt i svartvitt!!


Dags att försöka få mini-me i säng och sen är det dags att tända en brasa och dricka citron- & ingefärste.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!