header

header

17 april 2016

Perfekt att göra en regnig söndag.

Det smattrar mot rutorna och jag kurar gladeligen inomhus. Är väldigt nöjd med att jag tvingade mig ut på ett löppass i morse fastän kroppen hellre ville ligga i soffan. Vet ju att jag mår så himla mycket bättre bara jag tar mig ut. Hade även turen att lyckas tima in uppehållet i regnandet så blöt det blev jag inte :). Trodde jag skulle bli piggare efter löpningen men det blev jag då rakt inte. Nej, en rejäl tröttmössa är på i dag men det är ju som det är och bara att anpassa sig efter.

Gårdagen innehöll besök av fina vänner. Att titta på truppgymnastik - en ny och rolig upplevelse. Premiär på rullskidorna!! Rasta kaninen. Tillbringa kvällen ensamma då junior sov över hos grannarna. Och se nya avsnittet av Mr Selfridge så klart - älskar kostymserier/filmer!!

I dag löpning som sagt och lite allmänt plock ovh fix.Sen har jag faktiskt suttit ett litet tag framför datorn. Har förkovrat mig i Photoshops ädla konst och lärt mig aningens lite mer av detta komplexa program. Och naturligtvis var jag ju tvungen att testa en del av mina nya kunskaper på några gamla bilder.

Har bl a övat på att blanda in texturer.


I morgon väntar en ny vecka. Massor som ska göras men även tid att andas ut lite. Nu ska jag ta mig en funderare på om garderoben ska rensas eller om jag spar det till en annan dag. Det lockar något oerhört med en kopp te och en bra bok.

Ha det fint!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!