header

header

4 april 2016

Inte den bästa timingen.

Trodde jag skulle vakna piggare i dag men icke! Tyvärr blev jag sämre och fick feber i natt och det var verkligen inte den bästa timingen. Nej, man kan inte säga att det var ett lyckodrag att bli dålig nu när renoveringen av tvättstugan drar igång i dag.

Jag som inte gillar oordning och när det är skitigt - ni måste ju förstå att jag inte lever i en dröm just nu. Försöker bita ihop och ignorera att det ligger ett fint lager av gipsdamm i hela huset och att jag inte orkar städa upp det just nu (men känner jag mig själv rätt så kommer jag fara runt med dammsugaren, dammtrasan och moppen senare  i kväll - feber eller inte).

Inte mycket gjort i dag. Jobbade hemifrån på förmiddagen och sen blev det soffan under en filt innan E skulle hämtas.

I morgon hoppas jag att febern har försvunnit och att dammlagret är borta.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!