header

header

20 mars 2012

En vanlig sketen tisdag.

Vardag igen med jobb och dagis, vardagssysslor med allt vad det innebär. Jag borde ta tag i den ofantliga högen med tvätt som ligger och väntar på att styrkas. Jag borde verkligen ta och städa av här hemma men jag orkar INTE och jag vill INTE!! I stället stoppar jag huvudet i sanden och placerar mig i soffan framför ytterligare ett avsnitt av Top Model. Kanske alla måsten försvinner......eller kanske inte :).

Efter en seg morgon och förmiddag hämtade jag Emma vid halv ett som hon ville i morse. Vi tog det lite soft först men sen blev det pussel som lades och senare kom staffliet och målargrejerna fram. Både lillan och jag var riktigt produktiva och den ena tavlan efter den andra producerades Det var ett tag sen jag kände sådan lust att måla och färgerna flödade över dukarna och det var så himla KUL!!!!

I kväll blev det ett intervallpass på spinningcykeln tack vare att lillan var så himla snäll och tittade på tv under tiden. Vad gör man inte för att få träna när sambon inte är hemma. Men nu sitter jag som sagt i soffan och kollar på tv - ganska skönt det med :). Många tankar rör sig i huvudet just nu. Några gäller när man ska orka boka in ett frisörbesök (det behövs verkligen kan jag lova). Andra gäller betydligt "större" saker.....

Trevlig kväll!

2 kommentarer:

  1. Frisörbesök skulle jag också behöva, men jag törs inte göra det utan att färga håret själv först. Jag törs inte visa upp alla gråa strån....
    Vad är det för "Större" saker du funderar över? Du vet ju säkert vad jag tror ;-) Men annars kan det även vara någon slags renovering som du gärna vill göra... ;-/ Eller ska man snart få gå på bröllop igen?? :-D Kram vännen!!

    SvaraRadera
  2. Det är inte renovering eller bröllop på g men jag kommer att komma till dig med mina funderingar inom en snar framtid :).

    Jag måste verkligen ta tag i det där med frisören, frisyren eller vad man ska kalla det ser för j-vlig ut. Mina gråa hårstrån törs jag inte färga själv så då är det inte så mycket annat att välja på ;). Kram

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!