header

header

22 mars 2012

Racer-premiär.

En sak som jag måste erkänna är en fördel (och kanske den enda) med våren är att vägarna torkar upp och då kan man ta ut cykeln!!!! I dag var det precis det jag gjorde. Först cyklade jag till och från jobbet och när jag kom hem dammade jag av racern. Ett träningspass senare var racer-premiären avklarad.

Hade verkligen glömt hur skönt det är att susa fram i landskapet - så länge man har medvind. Åkte en runda och när jag "vände" så hade jag INTE medvind. Fy fasen va tungt det gick på hemvägen. Svettigt var det och stum blev jag men hem kom jag till slut :). Även om det inte var något höjdarpass var det riktigt kul! Har en känsla av att jag och racern kommer ta några turer tillsammans framöver.

Annars har det varit en ganska stressig dag och jag är mer än glad att den snart är över. Nu ser jag fram emot att få se nya avsnitt av mina två favoritserier som kommer i kväll. Nåde den som stör mig ;)!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!