header

header

30 mars 2012

Vår fredag.

I går kväll hade jag glömt stänga av väckarklockan så vid 05.50 i morse blev jag väckt när jag sov som godast - typiskt! Emma vaknade lite senare och sen segade vi runt här hemma tills klockan blev 10 och bibblan öppnade. Där lämnade vi tillbaka och lånade nytt.

Hann även in i en affär nere på stan som hade utförsäljning och lite nya saker fick följa med hem.

Nya blommor på köksbordet.

Några småflaskor & en minivas.

2 skålar från Green Gate inhandlades.

Efter lunchen blev det lite småfix här hemma. Påskriset kom på plats. Den här gången har jag köpt ris och satt det i en vas utan vatten. Brukar inte köpa björkris men det är värt ett försök för att kunna ha ett ris inne.

Årets påskris.

I eftermiddags var vi bjudna på våffelfika till Tuva, Fredda och Emilia. Vi satt ute och fikade och det var skönt trots att det blåste en hel del, gott var det också! Tuva har fyllt 1 år och vi passade på att överlämna en liten present. Emma hade själv valt ut en katt och presenten verkade falla i god jord :).

Hallon & björnbär till våfflorna - mumma!

Nu inväntar vi sambons hemkomst, han är efterlängtad kan jag lova. I kväll är det dags för Let´s Dance igen och jag gissar att vi kommer att se premiäravsnittet här hemma. Tycker faktiskt att det är ganska kul att kolla på alla och se hur duktiga de faktiskt blir under seriens gång. Men innan det dansas loss i 4:an så ska jag naturligtvis gotta mig i ett nytt avsnitt av Vampire Diaries.

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!