header

header

7 mars 2012

Morgonträning & VAB.


Uppe med tuppen i dag och ute på en löptur redan klockan 06.15 i morse. Detta följdes av ett styrkepass och vips var jag färdigtränad för dagen klockan 08.00! Jepp, så här såg min morgon ut och även om jag är lite trött just nu så var det superskönt att vara ute och springa och träna tidigt!

Tro nu inte att det hör till vanligheterna att jag är ute och tränar så här tidigt. Nej, det var snarare kombinationen av att jag vaknade tidigt och att sambon skulle ut och resa i jobbet igen som gjorde att jag masade mig ut. Vad gör man inte för att få ut lite frustration och få lite egentid :).

Sambon är som sagt borta och då blev det min tur att vabba. Emma är bättre av hostan, tack och lov, men får vara hemma resten av veckan så hon hinner bli ordentligt frisk. Det är ju meningen att vi ska åka på lite mini-semester nästa helg och då vill jag absolut INTE att hon ska vara sjuk. Känner att det verkligen kommer att sitta fint med lite miljöombyte och att få komma i väg. Sen skadar det ju inte att man ska i väg med trevligt sällskap och att det är en vintersemester - en semester helt i min smak med andra ord :). Annars är det en hel del spännande saker på g just i dag så jag går lite runt som på nålar och väntar och väntar och väntar.......

Sen måste vi ju naturligtvis skicka ett stort GRATTIS till vår lilla goa granntjej och solstråle, Elin som firar sin första födelsedag i dag. Hipp, hipp, hurra för dig Elin på din 1-årsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!