header

header

12 mars 2012

Läget här hemma.

Ny vecka och efter att ha avslutat den förra väldigt uppstressad så börjar jag känna mig lugnare och därmed väldigt trött. Kom på mig själv när jag satt på jobbet i dag att jag inte kände mig stressad och det var så skönt. Mycket av det lugn jag känner är tack vare att mamma och pappa kommit hit och är här hemma med Emma nu när hon åter är sjuk. Kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är!

Det är en ganska fullspäckad vecka som ligger framför oss och jag måste erkänna att jag längtar något otroligt att den ska ta slut. På torsdag vid lunch när jag jobbat färdigt så åker vi på minisemester med kompisar till Orsa och Grönklitt!!!! Åh, vad skönt det ska bli att åka i väg och bara vara. Längtar!!

I kväll gör jag ett nytt försök att läsa i min bok. Det går inte något vidare med läsningen just nu kan jag meddela men skam den som ger sig :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!