header

header

1 maj 2012

1:a maj.

Det finns hopp om livet!! Känner mig tack och lov bättre men har ändå tagit det lugnt i dag. Det är ju inte så att det sprutar energi om en just nu och inte har man lust att äta mat heller även om det är precis det man behöver.

Efter en tidig väckning klockan 5 av att telefonen ringde och en människa ville beställa taxi (vi har ett telefonnummer som tyvärr är snarlikt taxi Borlänge) så softade jag ett tag i soffan innan resten av familjen vaknade. Eftersom det varit ett underbart väder ute så har denna dag till stor del tillbringats utomhus.

Har suttit och mixtrat med min kamera och läst fototidningar. Jag har alltid gillat att fotografera men nu känner jag att jag skulle vilja lära mig mera om hur kameran funkar och hur man ska bära sig åt för att få just de kort man vill ha. Har även suttit ute i solen och det märks nu kan jag säga. Röd, röd, röd!!!! I fortsättningen åker solskydd med hög faktor på för nu ska det solas vettigt framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!