header

header

16 maj 2012

Slappeftermiddag & långledigt!

Energinivån är ungefär lika hög för mig som för Emma denna eftermiddag. Hon är helslut efter fullt röj på dagis och jag är helslut efter jobbiga dagar på jobbet men nu tar vi långledigt och ska förhoppningsvis ladda batterierna :).
Slappar i soffan med paddan!

Vi får väl hoppas att någon form av energi och lust att göra saker återvänder för annars kan det lätt bli långa dagar. Inga fel kanske med tanke på den takt livet rusar fram i. Fast får jag välja vill jag ha både långa dagar och mycket energi!

I kväll är det dags för skogslek igen och jag tror nog att det är pappans tur att följa med denna gång. Själv ska jag försöka uppbåda tillräckligt med energi för att ta mig ut på ett löppass. Gårdagens pass var ju ingen höjdare av olika anledningar, bl. a. var jag väldigt trött i kroppen. Vet inte om jag bara är j-kligt sliten eller om jag håller på att bli förkyld.

Nya blommor på köksbordet.

Trevlig Lill-Lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!