header

header

18 maj 2012

Min förmiddag!

Bättre sömn i natt, en härlig promenad i morse, åkte själv och handlade blommor och planterade när jag kom hem. En hel förmiddag själv - det är vad jag kallar lyx!

Härlig promenad i morse.

Bara vackert!

Vitsippan ute i backarna står....

Lite tidigt att plantera sommarblommor kanske, men va fasen!

Kroppen är fortfarande inte pigg utan snarare helslut så det är tveksamt om det blir någon träning i dag :(. Ska i alla fall gå ut i det fina vädret och fortsätta plantera och fixa i trädgården! I löv it!

Trevlig fredag!!!!!

(om någon tycker att jag gått bananas med korten jag lägger ut så kan jag meddela att jag "upptäckt" en app som jag laddat hem för ett tag sen - har ju sagt att man inte får gå för fort fram med det tekniska ;). Med Camera + kan man göra mycket roligt!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!