header

header

2 maj 2012

Skogslek!

I dag var det äntligen dags för skogslek, som Emma har väntat, väntat och väntat. Ända sen förra hösten när grannarna tillika Emmas kompisar Hanna och Viktor åkte i väg på skogslek har hon själv velat testa på. Eftersom vi tyckte att hon var lite för liten och att hon redan hade simskola en gång i veckan tyckte vi att hon skulle vänta lite, men i dag så!

Förväntningarna var som sagt stora och det var kul att se hur Emma och kompisarna gladdes och trissade varandra här hemma innan det var dags. Det var nästan att jag var lite nervös att hon inte alls skulle tycka om det och bli besviken eftersom hon sett fram emot det så mycket. Jag behövde dock inte oroa mig! Hon som brukar vara ganska blyg och hänga oss i byxorna så fort det är något nytt hittade sin plats ganska fort och tyckte att det här var nog det roligaste jag gjort mamma!!! Till stor del tror jag nog att det berodde på att bästa kompisen Viktor var med och tog hand om henne men hon tog även för sig på egen hand :). 

Det sista hon sa i kväll innan hon somnade: jag önskar att det var skogslek i morgon igen mamma! Det om något var väl ett gott betyg :). 



Nu ska jag surfa runt. Har haft fullt upp precis hela dagen så inte ens att surfa lite har jag hunnit med. 

Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!