header

header

13 maj 2012

En glad söndag!

En kall men ändå fin söndag har passerat. Under dagens långpass på racern reflekterade jag över hur fint det har blivit ute. Färgerna i naturen är obeskrivligt vackra och även om det var griskallt så var det ändå skönt att vara ute. Hade dock varit lite för optimistisk när jag drog på träningskläderna inför dagens pass så när jag kom hem blev det till att tina stelfrusna tår innan man klev in i duschen.

Efter lunchen drog vi till kompisar och började plocka ner ett växthus! Jepp, vi har så snälla vänner som inte vill ha växthuset som står i deras trädgård och detta innebär att en av mina önskningar i livet ska gå i uppfyllelse. Ett eget växthus är något som jag drömt om så länge jag kan minnas. Jippiiii!!! Tack snälla Fredda & Emilia!

Lite omplanteringar av mina Mårbackapelargoner (med assistans) och grävande hanns också med innan det var dags att frysa in. H-vete vad det har blåst kallt ute i dag.

I morgon inleds en kort jobbvecka, endast 3 dagar blir det för min del. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!