header

header

30 maj 2012

Skulle bara köpa solhatt....

..... men hittade den här klänningen inne på H&M till Emma. Tyckte den var så söt så den fick det också bli.
Perfekt nu till sommaren.

Även i dag blev det ett träningspass på lunchen (sambon kommer ju inte förrän i morgon) och i dag var det racern som fick komma ut. Det blåste inte så lite men envis som jag är så trampade jag på bra. Var rejält trött när jag kom hem och kunde konstatera att benen fick sig ett rejält pass. Härligt! Älskar att känna mig trött i kroppen av träning!

I kväll blir det avslutning på skogsleken (vi missade ju förra veckan då Emma var sjuk) och nu halvligger/sitter jag i soffan och försöker piggna till för att orka med kvällen. Lillan ser på Djursjukhuset (för femtielfte gången) på paddan och jag tänker passa på att surfa runt lite. 

Hej å hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!