header

header

20 juni 2012

1 dag kvar

Tjohoo!! En arbetsdag kvar och sen....... Vet att jag tjatar men jag längtar verkligen efter att vara ledig. Märker både på mig själv och Emma att vi behöver ett break från vardagen med jobb och dagis och allt vad det innebär. Men nu är det som sagt inte långt kvar :).

Efter ett tappert försök att ligga och sola (alldeles för varmt) så gav jag upp och tog med mig Emma och kameran ner till älven. Fattar inte varför man inte går ner dit oftare?? Ligger väl för nära skulle jag tro - hemmablind kallas det visst ;). Det är så himla rogivande och fint där nere. Älskar att bara sitta och titta på vattnet som lugnt flyter förbi. Många kort blev det, både Emma och jag var flitiga med kameran.

Nu blir det snart att masa sig ut på dagens träningspass. Racern ska luftas och huvudet ska få lite välbehövlig terapi. En perfekt avslutning på en väldigt bra dag!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!