header

header

7 juni 2012

En bra torsdag!

I dag har det varit en riktigt bra dag (större delen av dagen i alla fall) trots riktigt dålig sömn i natt. Kunde inte komma till ro i går kväll och när jag väl gjorde det vaknade jag helt skräckslagen av att sambon var förbannad och skrek i sömnen. Inte helt lätt att somna om efter det uppvaknandet kan jag lova.

På jobbet var det faktiskt en riktig kanondag! Några saker inträffade som verkligen förgyllde tillvaron och som kommer att underlätta saker och ting framöver. Tjohoo!! Tog även det braiga beslutet att sticka ut och träna på lunchen eftersom jag skulle till osteopaten i eftermiddag. Ett riktigt fartpass på racern blev det - inte så länge som jag hade velat men ack så intensivt. Kan meddela att jag är glad att jag tränade innan jag var till Leon. Med tanke på den något omilda behandlingen och hur trött jag är nu så hade det inte blivit någon träning i dag.


Återstoden av dagen har bestått av att spela prinsess-yatzy med Emma (fick storstryk igen), ta hand om tvätt, dammsuga och försöka att inte gå i taket över ständigt gnäll och vilda protester. När ska detta ge sig?? Jag bara undrar.

Vad jag ska ta mig för resten av kvällen har jag ingen aning om men just nu tänker jag njuta av att jag är ensam här hemma!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!