header

header

21 juni 2012

SEMESTER!!!!!

Äntligen!!! Nu är den här, den där efterlängtade semestern!!!! Det är nästan för bra för att vara sant men åh, vad glad jag är just nu!

För att vara ärlig har jag väl inte känt av att det faktiskt är semester ännu, men det kommer :). I dag har jag gjort undan och fixat en massa "måsten" och det är jag glad för nu! Ett besök hos osteopaten i Falun och bl. a. lite knäckande av nacken har jag hunnit med. Ingen träning i dag men väl en powerwalk i solgasset blev det - man måste ju röra på sig.

I eftermiddags kom sambon hem tidigare och hela familjen tog en båttur till Torsång. Där köpte vi glass för att fira min och Emmas ledighet. Hur mysigt som helst var det och jag tror nog att det kan komma att bli många fler turer med båten i sommar!


I morgon är det midsommar. Vi kommer att vara hemma här i Borlänge och fira med vänner. Tror och hoppas att det kommer bli kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!