header

header

22 juni 2012

Glad Midsommar!

Ville bara kika in och önska en riktigt Glad Midsommar! Sambon och Emma ligger helt utslagna och sover och jag sitter ute i solen med datorn i knät och passar på och gör ett inlägg innan det är dags för kvällens grillning.

Vi har haft en riktigt bra afton som började med att Emma och jag cyklade och plockade blommor tidigt i morse. Sen blev det ett löppass för mig, också det tidigt innan det hann bli för varmt (orkar inte springa när det är riktigt varmt). Sen var det bara att fixa sig i ordning och bege sig till fam. Östberg på midsommarlunch. Riktigt trevligt och mycket god mat! En tur till Gammelgården blev det också och där var det ponnyridningen som var högsta prioritet.

Nu är det dags att väcka övriga familjen och bege sig till grannarna Enerud där det ska grillas. Det ska bli trevligt och gott - jag är väldigt hungrig!

Hoppas alla har en riktigt bra midsommarafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!