header

header

29 juni 2012

Tillbaka i Borlänge.

Började dagen med den bästa starten. Gick mig svettig i ett sommarvackert landskap med favvo-musiken i lurarna. Tänk om varje dag kunde börja så här!
Fagerås visade sig från sin bästa sida!

Efter den härliga starten var det bara att packa ihop allt och sätta sig i bilen och fara tillbaka till Borlänge. Lite sorgligt var det allt att lämna Värmland men förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge innan vi ses igen!

När vi kom tillbaka hade sambon en rolig överraskning till mig: en biljett till Peace & Love. En helkväll med bara bra musik och kul!! Jävla bra, som Kingen skulle uttryck det :). Nu återstår det bara att försöka bestämma vilka band/artister man ska se. Mina största favoriter som jag vill se spelar naturligtvis samtidigt i kväll - Kent och Sparzanza. Hur jag ska få ihop det vet jag inte men det ordnar sig väl på något vis hoppas jag. 

Eftersom jag är hemma igen så kan jag visa bilderna från våra utflykter vi gjort hemma i Värmland. Håll till godo!
Mariebergsskogen. 
Sunne.

Det blev visst ett långt inlägg men så blir det när man (för en gångs skull) har mycket att visa :). Nu ska jag ta mig en allvarlig funderare på hur jag ska lösa kvällen. 

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!