header

header

9 juni 2012

Seeg lördag!

OMG vad uruselt jag har sovit i natt. Kom till ro först efter klockan 02 efter att jag bytt sovrum några gånger, läst böcker, försökt slappna av och sova hur många gånger som helst men till sist så lyckades jag komma till ro. Det hela blev ju inte bättre av att jag vaknade före klockan 07 i morse och inte kunde somna om (morr). Fick i alla fall läsa ut min bok - alltid något.

Emma och sambon lyckades bättre med sitt sovande och när dom väl kom upp var jag redo för att ge mig ut och träna. I dag trodde jag att det skulle gå aptungt med tanke på den lilla sömn jag fått men jag hade fett fel! Benen kändes lätta och "studsiga" och jag vet inte när det kändes så senast. Det blev ett rejält distanspass uppe i Bergebo och trots sol och värme stötte jag inte på minsta otäcka djur :).

Återstoden av dagen har jag tillbringat i koma. Lyckades ta mig i kragen och laga lunch och stryka kläder men sen var det stopp. Försökte sova middag men det gick inte alls -  alla tankar och "måsten" bara snurrade i huvudet så det var bara att ge upp. Tror dock att jag slumrade till en sväng i solstolen på altanen nu i eftermiddag. Vaknade upp betydligt piggare och på bättre humör! Hade t.o.m. fått så pass med energi så att jag orkade rensa lite i rabatterna ute!

I kväll blir det en tidig kväll för min del. Behöver ju sova och sen är jag grymt sugen på att börja läsa i min nya bok. Jepp - operation sommarböcker har inletts - one down, four to go!
Bjuder på några bilder från vår härliga grillkväll hos fam. Östberg i går kväll!

Höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!