header

header

26 februari 2014

BOKREA!

Bokrean startade ju som sagt i går och liksom förr om åren kunde jag inte hålla mig från att fynda. Hittade faktiskt en del böcker både på nätet och i affären.

Böcker är något jag inte kan leva utan så jag väntar aldrig med att köpa böcker tills de kommer på rean. Nej, vill jag ha en bok så köper jag den. Men det som är bra med bokrean för min del är att man kan upptäcka böcker som man annars skulle ha missat.

Förr om åren har jag köpt många böcker om trädgård och bakning/matlagning. Har alltid gillat att sitta och bläddra och titta på alla fina bilder. Men i år har det enbart blivit romaner. Nu längtar jag bara efter tiden att kunna få sitta rätt upp och ner och läsa.
 Böcker till M (vilka jag oxå kommer läsa)

 Min skörd. 

Längtar efter att läsa denna. 

Annars då. Tja, en dag då energinivåerna varit på botten och lusten att göra saker har varit som bortblåst. En dag då jag längtar efter mamma och pappa. Så kan det vara ibland.

Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!