header

header

26 december 2014

Annandagen & jag njuter.

Oj, vilken jul vi haft! Och den är ju inte slut riktigt än. Långa, lugna dagar fyllda av träning, slappande, spelande av spel, ätande av godis, läsande av julklappsböcker, promenader, lite fotograferande, lek och bus i lekparken, träffa barndomsvänner och lite tv-tittande om kvällarna. Vi har verkligen bara varit och tagit dagarna som de kommit. Helt fantastiskt underbart skönt!

Och att sen få uppleva kyla och ett vintergnistrande värmländskt landskap - ja då ska ni veta att jag blir lycklig och pirrig i hela kroppen. Kan inte komma ifrån det - Värmland är och förblir landskapet i mitt hjärta <3.

Kommer aldrig tomten??


Massa lek med nya klapparna.

Nu blir det en ytterligare en lugn kväll och det passar mig utmärkt :).

God fortsättning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!