header

header

10 december 2014

Jag och onsdagar.....

Att tro att det är torsdag när det i själva verket är onsdag. Tja, det kan ställa till en del - framför allt förvirra. Det är något med mig och onsdagar. Vet inte riktigt vad men jag hoppar allt oftare över dom och går direkt till torsdag. Allmänt förvirrad kanske ;).

Denna nobel-onsdag har jag tagit det piano och lyssnat på kroppen. För den är trött - riktigt trött. Då kändes det extra lyxigt att ha en behandling inbokad. Det var så skönt att jag höll på att somna flera gånger där jag låg. Så efter att ha blivit knådad, koppad och full av akupunkturnålar så är det en skön känsla i kroppen och förhoppningsvis blir den lite piggare.




Visar några fler bilder från i går.

I dag har ingredienser till julgodiset inhandlats - kanske att vi smyger igång i morgon :).

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!