header

header

20 december 2014

Knappt 4 dagar kvar....

20:onde december och knappt 4 dagar kvar till julafton. Ofattbart om ni frågar mig. Inga direkta julkänslor måste jag oroligt erkänna men det kommer väl. Hoppas jag.

Denna lördag hade jag tänkt försöka hitta åtminstone några slags julkänslor men nja. Av olika anledningar blev inte denna dag riktigt som jag tänkt. Till exempel blev det ingen träning för min del. Hade planerat ett rejält styrkepass eller en löprunda. Kroppen ville dock annorlunda så det blev en promenad i stället. Inte fy skam. Jag fick ju röra på mig och det är ju huvudsaken. Försöker få in i skallen att man inte alltid måste träna och köra skiten ur sig för att det ska vara bra. En lång väg kvar men jag jobbar på det.



Mobilbilder från den fina soluppgången i morse.

Sen hade jag ju fått en ny tid hos frissan för att fixa till håret som inte alls blev bra i torsdags. Inte vad jag helst hade velat göra denna lördag men, men. Nu blev ju resultatet som tur var betydligt bättre än tidigare och då var det helt klart värt det.

Lite omkullkastade planer som sagt men i morgon hoppas jag att allt kommer vara på banan igen. Då väntar sista advent och det 4:e ljuset på att tändas.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!