header

header

18 januari 2015

Många S på en söndag.

I dag har det varit en aktiv söndag för hela familjen här i huset. Började i morse då M och E åkte till slalombacken för att öva på utförsfärdigheterna. Själv hoppade jag detta och drog ut i längdspåret för att bland annat bättra på stakmusklerna.

Sen hade jag turen att få lite tid för mig själv här hemma. Tog väl till vara på denna egentid genom att göra inpackning i håret och skrubba mig från topp till tå - lyxigt. Så hann jag även med att plöja några avsnitt av Gossip girl - ja, det är väl bara att erkänna att jag är fast i denna serie än en gång.

Nu kunde man tro att Emma fått nog av fysisk aktivitet när hon varit 3 timmar i slalombacken men icke! Nej, när hon hade vilat ett litet tag förkunnade hon att ett besök på skridskoplanen stod överst på hennes lista. Så när mörkret började falla var hela familjen ute och åkte skridskor. Emma övade på att åka medan mamman övade på att göra stoppsladd och sen fick agera bandymålvakt - med varierad framgång kan meddelas :).



slalom, skidor och skridskor har vi hunnit med i dag - många S på en söndag kan man säga.

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!