header

header

13 september 2012

Dagen som gått!

Vilken underbart bra dag det har varit i dag! Känner mig på ett strålande humör och piggare överhuvudtaget!!

Jobbade som vanligt på förmiddagen. När jag kom hem på lunchen var jag bra sugen på att ge mig ut och träna men jag tänkte till lite så det blev en powerwalk i stället. En stund ute i det vackra vädret och tankarna fick vandra fritt - livskvalitét :-).

Hemma igen var det bara att ta sig i kragen och sätta i gång och packa och fixa. När sambon kom hem var det dags för hela familjen att sätta sig i bilen och fara norröver. Vi ska nämligen tillbringa helgen hos goda vänner i Östersund!

Nu går ögonen i kors och det är dags för mig att sova. En som däremot inte verkar vara inne på samma linje är Emma. Vi får väl se vem som somnar först.

Fridens!

Hann inte fota i dag så det får bli några bilder jag fann i telefonen.

3 kommentarer:

  1. Hej Carina! Tusen tack för din rara hälsning som gjorde mig glad! Och nu har jag hittat till din fina blogg också.

    Ha en härlig helg i vackra Östersund!

    Varm kram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Ha nu en riktig toppenhelg i Östersund Carina! Kramar

    SvaraRadera

Tack för du lämnar några ord hos mig!