header

header

19 juni 2014

Äntligen SEMESTER!!!!!

Så var det äntligen min tur att få den efterlängtade semestern och ledigheten. Och nu när sista jobbdagen är avslutad och jag har 3 veckors ledighet framför mig känns det nästan overkligt. Att ha fria, oplanerade dagar.

Risken är att dagarna bara kommer att komma och gå men då får det vara så. Den här ledigheten tänker jag ta vara på. Försöka njuta av varje stund och leva i nuet utan en massa stress. Har även några saker att fundera på och besluta om och det känns skönt att ha tid över till det nu.

Hade tänkt fira ledigheten med ett pass på rullisarna nu i kväll men nja. Kroppen är rejält sliten efter den här veckan så det får bli vila i stället. Förhoppningsvis är jag piggare i morgon och då väntar ett löppass i bästa skogen :).

Nu blir det att gå igenom bilderna från helgen en sista gång och se om de är färdiga för leverans eller inte.

Önskar alla en riktigt Glad Midsommar!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med tre veckors ledighet, njut av dem och hoppas att vädret blir bra,
    Önskar dig en trevlig Midsommar.
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det härlig med ledighet :)

      Önskar dig oxå en trevlig midsommar!
      Kram Carina

      Radera
  2. Underbart Carina! Oplanerade dagar är hårdvaluta och något jag önskar mig just nu.

    Vilken bra början på ledigheten med midsommarfirande. Önskar dig och familjen en underbar helg och massa goda jordgubbar!

    Glad Midsommar!

    KRAM
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för alla fina ord Lotta!

      Hoppas du och din familj också haft en bra midsommarhelg!
      Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!