header

header

7 juni 2014

Sköna sommar!!

Fullkomligt ÄLSKAR naturen ute just nu! Allt är skirt och vackert. Färgerna obeskrivliga. Ljuset likaså. Värmen är behaglig och det är bara så skönt att finnas till :).

Det blev fotografering i går och det gick bra. Mååånga bilder att gå igenom och jag har gjort just det större delen av dagen. Har faktiskt trotsat det fina vädret och suttit framför datorn och redigerat. Inte för att jag var tvungen men jag kände ändå att jag ville bli klar och leverera bilderna. Sagt och gjort, i kväll levererades alla bilder och jag hoppas att dom blir nöjda (så fort jag får ett ok så lovar jag visa några).






Vackra, vackra sommar-Sverige!!


Större delen framför datorn som sagt men en tur i trädgården blev det och även en löptur med en fin vän. Skönt med sällskap för en gångs skull och få prata av sig lite. 

I morgon hoppas jag på mer finväder för då ska det tränas och vara ute hela dagen lång.

Trevlig pingstafton!

4 kommentarer:

  1. Tack för att du puschade ut mig i skogen min vän! Å tack för sällskapet <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som ska tacka! Så roligt med sällskap och att få prata lite. Det får bli fler turer i sommar :).

      Kram

      Radera
  2. Fina bilder av den vackra sommaren.
    Ska bli kul att få se lite bilder.
    Ha en skön söndag!
    Kram Bodil.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ja det är riktigt vackert ute nu.

      Bilder från fotograferingen kommer snart :).

      Ha en fin vecka! Kram Carina

      Radera

Tack för du lämnar några ord hos mig!