header

header

29 juni 2014

Långkalsonger & hästhoppning.

Nu är det inte lätt att tro att det är i slutet av juni precis. Nej, snarare är det lättare att tro att hösten gjort sitt intåg redan. I alla fall när man tittar på temperaturen och rusket ute. + 8 och duggregn i morse gjorde att jag kurade lite extra. Men sen var det bara att bylsa på sig långkalsonger, stövlar och regnkläder. För har man lovat att man ska åka och titta på hästhoppnings SM då ska man hålla det man lovat!

Vi fick faktiskt en riktigt mysig dag på Lugnet i grannstaden. Även om starterna på finalerna blev framflyttade så var det bara kul att vara ute tillsammans. Och det fanns ju även så mycket annat förutom själva hästhoppningen: bli ansiktsmålad, fika, titta på kaniner, göra nya bekantskaper när man själv hoppar en hinderbana.

Lyckan var total & det blev många varv :)

Och jag, jag hade naturligtvis med mig kameran. I dag fick den nya tillsammans med grymma 70-200 mm följa med, och oj! Måste erkänna att man verkligen ser skillnad på kamera och kamera, likaså på objektiv och objektiv. Hade riktigt roligt när jag försökte fånga dessa magnifika och vackra  muskelpaket till djur. Så i dag bjuds det på hästbilder här inne :).









 Dags att försöka ta sig i säng. I morgon börjar semestervecka två och det är en del att fixa.....

Ha det gött!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!