header

header

3 juni 2014

Den där listan....

Det där med att ta tag i vissa saker vinner ett större motstånd emellanåt. Saker som egentligen inte är jobbiga men som man bara inte vill göra. Min lista över sådana saker fylls på allt mer men tyvärr minskar den inte i samma takt som den ökar.

Nu kunde man ju tro att det är jordens projekt som ligger och väntar på mig. Men så är inte fallet om jag ska vara ärlig. Nej, det är mer det där med att ta tag i att rensa mobilen (guuud va jobbigt!!), kopiera över alla bilder så de finns på åtminstone två externa hårddiskar (ännu jobbigare....), måla några dörrkarmar (usch & fy) m.m. Inga saker som är jobbiga i sig men ändå vill jag inte.

En sak som vi tog tag i efter skolan var att fixa det sista till kläderna till avslutningen nästa vecka. Tänk att ett helt år på förskolan snart har gått och till hösten väntar den "riktiga" skolan. Kan verkligen inte förstå att det redan är dags. Ska i alla fall bli roligt att vara med och förhoppningsvis få höra "Den blomstertid" och bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på sina egna skolavslutningar som var för en evighet sen.

I morgon är det dags att leverera bilderna på de här söta tjejerna.

Nu kallar junior där nere så det är hög tid att stänga ner för i dag. I morgon är en ny dag och då kanske jag ska se till att minska den där listan. Men bara kanske.... ;).

Ha det gött!
Kram Carina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för du lämnar några ord hos mig!